Ej Antagen foppaklocka | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
78
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: foppaklocka

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag har ett stort engagemang att göra spelmiljön bättre och roligare för alla. Tar ansvar för mina handlingar jag är ansvarstagande jag kan hantera ärenden. Jag har tidigare erfarenheter då jag har varit staff på andra servrar ett tag. Jag pratar tydligt och bestämt när jag hjälper till för att ge så bra ifrån mig som möjligt. För mig handlar det inte om rollen utan vad man faktist bidrar med.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lall är ett problem många servrar har framförallt stora servrar. Det är vissa scenarion som kan vara helt "okej" men alla tycker inte det, det menas dem som faktist förtjänar och vara på servern.
Sen kommer vi till sociala rollspel jag har märkt att det inte altid är så många som prioriterar att "snacka" när det gäller vissa ärenden som krim M.m

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det med Lall så behövs flera staffs som speccar allmänna platser (ofta) Som icke medlem hade nog man spawnat där det är mycket folk. Gör regler för lall tydligare vi behöver ta och skicka folk som förstör. Även om det handlar om något litet lägg en kick, problem kan eskalera mycket. Socialt rp gör det tydligt att ni vill ha med socialt rollspel sen så är det ändå många som kan rp och gör det bra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ? Man tar hänsynt till alla personer kanske inte förstår exakt vad som händer och visa att dem kan trivas och att ingen kommer att få dem att känna sig otrevligt behandlad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Man tar hänsynt till alla personer kanske inte förstår exakt vad som händer och visa att dem kan trivas och att ingen kommer att få dem att känna sig otrevligt behandlad.

Att vara opartisk ta och behandla alla lika oavsett om det är din vän eller inte, följ reglerna själv som staff ska man vara en förebild till serverns spelare och inte begå regelbrott. Fråga andra staffs om hjälp att visa att man behöver hjälp i ett ärende så Du inte tar fel beslut. Kritik ta din positiva kitik och fortsätt med det och den negativa kritiken se det som en chans att göra bättre. Bli inte sur för att någon gör -rep. Va lungn och andas när det blir svårt i situationer.

Hur länge har du spelat på Unive? två månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Jag har varit mod på Unive sen tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo att ta vilket område som är ledigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka