Nekad foodora1 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yutubemästaren

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? fodoora_1

Vem var det som bannade dig? zem38

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-12 155437.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sökte igenom en snubbe som jag hade i th under en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja så de som hände var att vi var uppe vid oblock jag o 2 andra sedan ser vi hur några ur santos skjuter mot våra vänner då hoppar en av mina polare som sitter i min bil ut o smäller typ 3 pers i santos men han dör sedan själv o vi ska försöka ta han t sjukan men då börjar santos smälla mot oss och massa andra gäng också men vi lyckas smälla ner ett par o sedan ser vi hur 2 pers står uppe på en kulle ovanför allt o skjuter ner mot oss och våra andra polare så jag och han som satt kvar i bilen åker upp dit vi skjuter dem i kroppen så dem ragdollar sedan så riktar vi emot dem och en av dem ställer sig upp och försöker döda mig men jag lägger en hs i han så han dör sedan den andra tar jag i th och då när jag säker igenom han så börjar folk skjuta mot oss samtidigt som jag har han i th och då dödar jag han för jag kan inte ta in han i bilen utan att de blir en orealistiskt rp. Sedan drar vi och inte så mycket mer händer förutom att vi hämtade vår polare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ska jag vara ärlig 50/50 jag kan absolut tänka att bannen var rimlig men att dessutom lägga en krim varning på detta tycker jag personligen är överdrivet för vi stod endå utanför skottlossningen när jag lootade honom tog inte något heller utan saken var att jag skulle kolla så han inte hade vapen på sig för att sedan kidnappa honom men när vi väl skulle sluta kolla igenom honom kollade i honom max 5 sekunder så börjar folk skjuta mot oss och då har jag inget annat val än att helt enkelt döda honom. Vilket jag känner är rimligt faktiskt börjar folk skjuta mot oss när jag har han i th så visar de på att den parten visade en brist på social rp vilket vi inte gjorde med tanke på att vi ville faktiskt kidnappa han och göra något utöver en skottlossning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var att jag begick regelbrottet pwg jag såg inte kraschen då jag fick blackscreen och sedan när den var borta så var bilen fortfarande hel och bilen stod på hjulen så jag drog därifrån. Fick sedan ban och fick se klippet och såg då att jag inte rpade bra på mina skador så jag tog lärdom av att helt enkelt utgå ifrån att de är en allvarlig krasch ifall man får blackscreen så man inte av misstag powergamear.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag tror zem38 vill att jag ska göra annat i detta scenario är att inte söka igenom honom vilket jag förstår och jag kan även se det i efterhand att de inte kanske var det bästa beslutet att göra just i den stunden. Tror att det är det mest rimliga jag kan göra där för att fortfarande kunna göra en kidnappning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte söka igenom i skottlossning utan vänta med det tills man är en bit därifrån eller helt enkelt har kommit fram till en plats där ingen befinner sig och där man helt enkelt ska göra kidnappnings scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka