Accepterad foodora1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yutubemästaren

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? fodoora_1

Vem var det som bannade dig? Makavelli

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-16 180913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flyttade på en kropp i sjukan för att jan inte skulle få sjukvård

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag o några ur mitt och alliansen sitter i bilar vid västra motorvägen o los zetas är där också o vi har egentligen inte problem men vi har skjutit lite mot varandra titt som tätt helt enkelt sedan så börjar några ur los zetas och ur våran allians hetsa det slutar med att de blir skottlossning och sedan så dör los zetas för dem är mindre folk än oss men iaf vi tar med våra grabbar till sjukan där så ser jag att en los zetas grabb som sköt mot oss ligger på marken där i sjukhus salen så jag tar upp han o tar ut han i korridoren där släpper jag han o säger "du ska inte få vård" typ kommer it ihåg exakt. O de var de helt enkelt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig till en början alltså när jag precis blev bannad tyckte jag de men nu när jag varit bannad ett tag så har jag insätt att de är jag som gör fel i att ta upp kroppar på sjukan som jag inte har något att göra med. Så nej den är inte felaktig de är mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var suntförnuft de var stor skottlossning vid oblock o de stod några på ett berg o sköt o vi kom bak ifrån och sköt dem o skulle kidnappa dem men när vi har dem så söker jag igenom han för att se så han inte har vapen för isf kan han skjuta oss och då börjar folk nedanfrån skjuta på oss o vi dödar han vi har i th för dem där nere bryr sig inte om att vi har han gisslan utan fortsätter skjuta så vi drar därifrån sedan får jag ban. Jag lärde mig att inte söka igenom oavsett ifalll en person lever eller inte i en skottlossning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka efter och insätt att jag inte har något med kroppen att göra och helt enkelt då inte rört på kroppen och då undvikt detta regelbrottet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte röra kroppar jag inte har något med att göra och om det skulle uppstå en liknande situation igen så kommer jag till 100% inte göra om de utan kommer då skita i den kroppen och bara rpa vidare utan att börja bära på den osv eller överhuvudtaget röra på den!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka