Nekad foodora1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yutubemästaren

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? fodoora_1

Vem var det som bannade dig? Makavelli

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-19 202056.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tog en kroppi sjukhus salen sedan la den utanför sjukvårds salen cirka 5 meter utanför den vid en dörr o sa att han inte skulle få hjälp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en kidnappning där jag tar en trippygun av en i los zetas sedan så ber makavelli mig komma krim sup sedan så säger han att han sett ett klipp på att jag "gömmer" kroppar och han har dragit in personen som jag "gömde" som också var med i los zetas och då så säger han att jag gjort saker o sen så säger han att jag inte följer standarden på unive o jag säger att de är konstigt att perm banna för sån sak kanske mer suntförnuft men han är fast vid sitt beslut och bannar mig o drar alla roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För de första så vad jag vet så finns de inte ens några ban bevis och dessutom så tog makavelli sin egna gängmedlems support ärende när mitt gäng dessutom har krig mot dem så jag tycker sup ärendet var rätt så partiskt och tycker där med att de är en felaktig ban eller ja de är iaf inte perma ban utan kanske ban för suntförnuft. Sedan var inte syftet att inte göra så han får hjälp utan mer att de ska förlänga de för han så han inte får hjälp före oss i mitt gäng för jag vill inte blir jagad så fort jag åker ut från sjukan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var för att jag sökte igenom en grabb som jag skulle kidnappa i en skottlossning, lärde mig att inte söka igenom folk i pågående skottlossning oavsett ifall dem lever eller är död.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte tagit upp han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte röra kroppar vid sjukan eller någon annan stans om jag inte har något med dem att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka