Nekad Fonzy88 | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fonzy88

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164434477/edit/info

Ditt Hex-ID: 76561199164434477 (Dec) 110000147c6282d (Hex)

Vad är din discord tagg? Fonzy99#3548

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? Cirka 40 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte jag tror nog att allt va ett av han som bannade mig jag va på torget och åkte med min kompis och sen utan någon anledning kom det upp att jag hade blivit bannad jag vet inte om han har tagit fel id eller nåt men jag har inte gjort något som ska ha varit lallande och det är jag säker på jag är väldigt seriös i rpn jag lallar aldrig har spelat på denna servern länge och har aldrig blivit bannad så det va väldigt chockande för mig när jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på toget utanför MC donalds med min kompis och vi satt bara i han s w wagon och softatde pratade lite skit och gjorde ingeting som va lallande det av det som hände precis innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det va en felaktig ban eller kanske inte felaktig men ett misstag av han som bannade mig eftersom att jag inte har gjort något som är lallande så vet jag faktiskt inet varför jag blev bannad men som sagt så tror jag nog att det va ett rent misstag av han

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom att det va ett misstag så tror jag inte att jag ahde kunnat göra något annorlunda faktikst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alla är mänskliga och kan göra misstag

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top