Nekad Folkrace | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Folkrace

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Annbrink

Vad är ditt discord namn? Folkrace

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Johansson och 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jobbig, snäll, kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hela hans familj har varit kriminella så han har behövt bo på ett hwb hem och han har haft lite svårt att skafa kompisar och han har bestämt sig för att hålla sig till lagen och reglerna men om det går åt helvete ändå så kanske han blir kriminell i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och social RP men fortfarande ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv och låta den andra delen vinna ibland också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna på en annan server en gång och då fick jag ban i en dag och då lärde jag mig att man inte skulle bryta mot reglerna för att då får man konsekvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM och Meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktivt typ hela tiden förutom när jag är i skolan och är på innebandy. Jag har varit medlem här innan det var bara att jag lämnade Dcn.

du måste heta samma som på steam som på discord. Du har 24h på dig att byta innan din ansökan automatiskt nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka