Accepterad Folke Pripps | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Folke Pripps

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Hultqvist

Vad är ditt discord namn? yungdick#3775

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Folke Pripps 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Livsnjutare, impulsiv, kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Folke Pripps växte upp i en småstad med sin mamma och pappa. En medelklass familj som utifrån såg ut att vara som vilken familj som helst, men i själva verket var dysfukntionell pågrund av psykisk ohälsa. Folkes mamma hade länge kämpat med depression och missbruk, och hennes humörsvängningar togs då ut på fadern och just Folke. Hennes missbruk bestod främst av narkotika som tjack och på det drack hon kopiösa mängder folköl. Därefter fick hennes första och enda son "Folke" sitt namn, eftersom det påminde om ordet "Folköl". Folke kände en frustration över att inte bli älskad och sedd av sin mor, så världen började se grå och deppig ut för honom. Han började söka kickar som att sno cyklar, skjuta raketer efter fordon som tonåring och startade ett enmanna punkband som hette "Påle i röven" med väldigt självdestruktiv lyrik i texterna han skrev. När han var 17 år, så kom Folke hem en dag efter skolan och såg en kökskniv ligga på golvet i vardagsrummet med blod på. Det var ett blodspår som ledde in till hans föräldrars sovrum och där låg hans pappa på golvet med kniven rätt i magen. Folke höll då på att svimma så han gick till köket och där satt hans mamma och rökte en cigg med blodiga händer. Folke skrek ut "Vad har du gjort!?" då svarade hans mamma "Jag gjorde det djävulen sa åt mig att göra". Folke tänkte att nu har hans mamma fått en psykos och kände sig arg och livrädd på samma gång. Han sprang ut och ringde polisen och hans mamma greps för misstanke till mord. Efter denna händelse har Folke flyttat mellan olika städer och hamna i missbruk själv, men sedan slutade han en vacker dag när han var med om en överdos. Nu är Folkes plan att jobba hjälpa till med människor som ligger lägst ner i näringskedjan i samhället. Han har planer med att starta klubb, köra taxi eller bara ett hederligt jobb i allmänhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär har ett unikt utseende vill jag påstå, en karaktär man kan urskilja från många utseendemässigt. Karaktärmässisgt så kan jag bidra med humor, lojalitet, och kreativa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär ifall jag och polisen riktar pistol mot mig, låter jag dom vinna över mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vart kickad en gång för jag slog på soptunnor.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex NLR som är att man kommer ihåg saker som skett innan ens karaktär precis dött. FEARRP att man inte värnar om sin karaktärs liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror min karaktär kan var en "breath of fresh air" och sticka ut lite extra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka