Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Maja-Lisas
Vad heter du IRL? loke
Vad heter du på discord? Fnylle740#8364
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? bättre firma snällare kollegor trevligare snack mer folk i tjänst
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? är bra med bilar, är bra på att behandla kunder, stress, kritik, och jag är snäll mot kunder och anställda.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag varannan vecka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara Unive
Har du läst våra Regler? jag har läst och för att tillägga så är jag medlem på servern men fick göra ny konto på forumet då jag blev utloggad på gamla och glömt lösen ordet
Vad heter du IRL? loke
Vad heter du på discord? Fnylle740#8364
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? bättre firma snällare kollegor trevligare snack mer folk i tjänst
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? är bra med bilar, är bra på att behandla kunder, stress, kritik, och jag är snäll mot kunder och anställda.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag varannan vecka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara Unive
Har du läst våra Regler? jag har läst och för att tillägga så är jag medlem på servern men fick göra ny konto på forumet då jag blev utloggad på gamla och glömt lösen ordet