Nekad FNXzy | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FNXzy

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127033785/

Vad är ditt namn i verkligheten? Chilian

Vad är ditt discord namn? FNXzy#3563

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Albin Rönnholm han föddes i Hälsingland men hans föräldrar var missbrukare och hade inte så mycket tid ihop med Albin så när Albin hade flyttat 18 så köpte han bil och hus i Multistaden och nu har han bott där i 3 år. Albin gillar att bara glida runt i bilen och ragga tjejer men han har också erfarenhet inom att laga bilar. I Hälsingland hade jag varit bilmekaniker i 2 år och tyckte att det var väldigt roligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med om folk behöver hjälp med något och tillsammans kan vi göra stan tryggare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna hjälpa folk och göra en tryggare stad.

Hur hittade du Multistaden? Genom min vän och hans vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra alla glada och att bygga upp ett bra community.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på Rosberget tidigare men nu har jag hittat Multistaden och jag tycker den är mycket bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka