Accepterad FNXzy | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FNXzy

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127033785/

Ditt Hex-ID: 1100001458b77b9

Vad är din discord tagg? FNXzy#3563

Vem var det som bannade dig? Estrax

Hur lång tid var din ban? 25 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, Fail RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att det var jag som slog ner en kille fast jag bara kollade på och så flög jag igenom mappen fast det var bara för att mina texturer inte laddar attts in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag flög igenom mappen för att mina texturer inte laddade in och sen så krashade mitt spel och då vart jag bannad i 25 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban tycker jag för jag ska inte bli bannad om jag står och kollar på när folk bråkar eller om jag flyger igenom mappen för att jag har en dålig dator.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för att jag slog ner en kille för att han tog mina saker men jag har lärt mig nu att jag inte ska göra det, att istället prata med han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag kollade på när folk bråkade och jag flög igenom mappen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan inte göra så mycket för att jag flyger igenom mappen men jag kan ju sluta att kolla på bråk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka