Nekad fncs_salami_boss | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fncs_salami_boss

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
1
Ditt discord namn: fncs_salami_boss

Ditt Hex-ID: 11000015d20de1e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen testmedlem och min krim roll + 3 dagars ban som e felaktig

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag blev tydligen jagad som jag inte var. Men iallafall har jag ett klipp där de inte jagar mig men kommer precis 10 meter innan jag kör in i gänghuset. Jag är påriktigt 10 meter från gänghuset och de kommer. Jag skulle gå och lägga mig men då ska ett stort scenario pågå för att de kommer 10 meter innan jag är i gänghuset. Dessa åtgärder ha skett för att jag var test medlem. Att bli bannad som test medlem är ju såklart indragna roller. Men tycker både bannen och åtgärderna är fel.

Hur är beslutet felaktigt? Jag var ute och körde bil. Jag skulle till Syndic huset för att ställa in bilen jag körde och sedan gå och sova. Jag var 10 meter utanför gänghuset då en grön bil kommer från ingenstans. De säger att dom jagat mig, det har de inte gjort. Deras bil kommer i 300 km/h mitt i stan. Jag har ett klipp där man ser att jag inte blir jagad. Man ser på klippet att han kommer studsandes fram i 300 km/h och precis utanför gänghuset kommer han och säger de jagat mig. Han kommer fram precis utanför gänghuset och säger att han jagat mig. På klippet ser man att han inte jagar mig och endast kommer från ingenstans. Tycker det är lite skumt att man patrullerar runt 2 gänghus man har krig mot som en ensam bil. Tror själv han endast är ute efter att skjuta. Jag kollar bakom mig innan jag svänger in mot gänghuset. Ingen är där och sedan precis innan jag kör in i huset så kommer de. Man ser att dom inte har jagat mig på klippet jag har och vill påpeka att de brukar stå utanför gänghuset och starta konflikter. Har även ett klipp från en annan grabbs pov där deras allians står och hetsar utanför gänghuset. Deras allians/gäng söker endast konflikter. Vill även påpeka att detta skett förr och då satt jag support med samma ärende ungefär. Motparten vi hade jagat kör in i gänghus. Vi hoppade support och snacka om det. Det var en kriminell ansvarig som tog ärendet. Kommer inte direkt ihåg vilken kriminell ansvarig det var. Den kriminell ansvariga ville att vi skulle fortsätta på scenariot där motparten inte kör in i hus. Jag ville få åtgärder men det blev det inte. Denna gång hade vi verkligen jagat honom. Men Kriminell ansvariga ville endast att scenariot skulle fortsätta. Men när detta sker mig så får jag indragna roller + ban. Lite konstigt då jag inte ens blev jagad. Man ser klart och tydligt på klippet att han inte jagat mig någonstans. Att han kommer 10 meter innan gänghus och säger att han jagat mig. På klippet jag bifogar under så står det ett par grabbar från motpart gäng vi har krig med och provocerar. Jag börjar bli ganska trött på den rp där man endast söker konflikter. Att man står utanför motpartens gänghus man har ett stort krig mer och våga säga massa dumma grejer när man har ett vapen i handen. Ifall det skulle vara lite mer realistisk så skulle man skjutit. Med det gör vi inte för vi vill inte endast leta efter konflikter och skjuta. Som sagt så tycker jag detta är fel beslut. För att man ser klart och tydligt på mitt klipp att de inte jagat mig att de endast kommer de sista 10 meterna innan jag är i gänghuset. Jag klassar inte detta som att jaga mig. Jaga måste betyda mer att man följt efter personen och ha försökt få stopp på motparten. Även då jag tycker detta är en sorts av suntförnuft eftersom man inte i verkligeheten hade åkt själv utan för mortpartens hus som är ett regel brott som även gåt i hand i detta sencario som att leta efter en konflikt. Som också är ett regel brott. då detta händer dagligen dom åker runt los zetas och syndikatets hus dagligen för att skjuta dom har ingen mål att snacka ur problemen utan dom hoppar ut och skjuter direkt och när man gör de är de ju regel brott på brist påsocial rp tycker jag. Och jag är inte här för att support kriga utan att ha kul på en gta server där alla ska ha kul och inte sitta i supp och va sura. De tar även upp på ett klipp där de är utanför vårt gänghus. Att de endast är har för att prata och inget annat. Själv märker man direkt att de söker konflikter. Annars hade dom inte åkt till ett gänghus man har krig mot eller hur.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: klippet där jag enligt staffs i support körde hem under ett scenario. https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jLjYmaiS3Q9rwqEdF?invite=cr-MSx4UnUsMjIwMzA0Njk1LA klipp 2 när motparten sitter och hetsar och kampar gänghus för konflikt https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jLdZB8ejSH8pc_bDj?invite=cr-MSwxeUMsMjE5NjMwNjU4LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka