Nekad fncs_salami_boss | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fncs_salami_boss

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fotbollsspelare/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d20de1e

Vad är din discord tagg? fncs_salamia-boss

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-04 175648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag sålde saker utanför spelet för riktiga pengar som var ett stort misstag och kommer inte att ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag kände att jag ville vara en streamer på unive och för att bli det tänkte jag att det hade varigt kul för tittarna om en som streamar har ped med gorilla eftersom det ska se seriöst ut för att kunna sprida kärlek samt attt jag ville ha gorilla för att det är unikt men då innan jag skulle hoppa donation så ser jag att jag saknar lite pengar runt 200 kr så jagg tänker att säljer jag bara lite saker ig för riktiga så har jag råd alla blir glada tillslut eftersom jag får gorilla streamen kommer tycka att de e kul och nice med någon seriös jag håller en hög rp nivå som man ska sen vinner köparen då han behöver sakerna samt att servern vinner på de när jag köper gorilla för 1800kr jag gjorde inte detta för att skada servern eller ngt men jag ser 100 procent mitt fel i detta och jag kunde bara ha väntat 1 månad på mitt nästa csn så hade jag kunnat köpa det utan några konstigheter och jagg mår verkligen dåligt över detta då jag gillar 320 server riktigt mycket och jag tror alla vet dom som känner mig att jag gillar servern skit mycket och tycker att det är värt mina pengar ska gå åt denna servern samma sak med streaming att få fram mer spelare till servern så det med kan få den känslan jag får när jag rpar och har kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej detta e 100 procent mitt fel och jag e inte stålt över mitt beslut och detta kommer inte att ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . ja men jag minns inte så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vänta till nästa månad och sparat ihop mina pengar för att köpa gorilla på den rätta vägen och göra någon arg eller ledsen och jag ber verkligen om ursäkt philip för det jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har 1000 procent lärt mig efter min ban och detta kommer inte att ske igen ber ännu en gång om ursäkt och ber on en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka