Nekad FN_FRTZ13 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FN_FRTZ13

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? FN_FRTZ13#0280

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan safi och Hassan kom från danmark til sverige på grund av att Hassans mamma var svensk men dessutom pappan dansk och han hade tråkig barndom och nu är Hassan 21 år gammal. Hssans känlsor och lite dimpermerande och vill ha det roligt i sitt liv. Hassans intresse är att vara ute med vänner och sporter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en vettig grabb som fyller 20 och och har en väldigt stor kunskap inom just rp för att kunna ha så bra spelupplevelse samt att kunna förbättra andras genom att då kunna rpa genom olika scenarion samt att kunna bli anställd på något jobb för att börja min start på rp karaktären och kunna utveckla olika kunskaper inom spelvärden samt att kunna växa och bli anställd som bilmekaniker eller . Jag har väldigt stor intresse inom just gta och va en anledning att jag faktiskt tog tillfället i akt och började spela på denna fantastiska server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om det så jag prövade en gång och nu idag så fortsätter jag ändån för det e mycket roligt

Tillbaka