Nekad FN_FRTZ13 | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FN_FRTZ13

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? YASIN THE BLANCO

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp rikt och var väldigt bortskämd, i skolan fick han alltid A vilket gjorde hans föräldrar väldigt stolt över honom så därför fick han alltid vad han ville. Han hade alltid drömt och att äga ett företag men också om att bli polis. Precis när han han börjar gymnasiet så fick han en överraskning där han och hans familj skulle åka till dubai och ha roligt. Men på vägen ditt så hade flygplanet turbulens så pas mycket att han föräldrar dog av en hjärtattack. När han va på dubai's flygplats så fick han en resa hem så han kunde va med någon familj vilket blev hans kusins familj. Så genom hela gymnasiet så växta han upp deprimerad men när han till slut hittade sin drömtjej i slutet av 3 på gymnasiet så kände han att livet kunde aldrig blivit bättre. När han sa till sin tjej att hans drömjobb var polis så sa han att "ja men jag kommer endå aldrig klara det". Men hans tjej ville allt det bästa för honom så hon pusha honom mer och mer och mer. Så till slut så bestämde han sig för att börja på polishögskola. Och så bra han va på allt i skolan så fick han allt rätt på polishögskolan där med. Så när han till slut blev en polis så kunde han inte tacka sin tjej så mycket för det hon gjort till honom...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett kreativt rollspel och engagemang, vilket hjälper till att skapa intressanta berättelser som alla spelare kan njuta av.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med detta menas man med att man ska inte spela för att vinna. Man ska spela för att det e roligt. Man måste inte vinna i varenda scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, Suntförnuft vilket nog e den viktigaste regeln tycker jag. Suntförnuft innebär att man ska tänka realistict så som att man kör inte av ett berg. Verkligheten = Aldrig i livet, jag kan ju dö. Spel = Ja, det e ju bara ett spel. Och i detta fallet ska man tänka som "verkligheten" för det e suntförnuft. Man liksom pratar inte emot en person som liksom håller ett vapen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem hör innan. Men jag valde att sluta med fivem inom en vis period för att fokusera på skolan ett tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt. Jag har varit medlem här innan men valde att sluta med fivem en vis period för att fokusera på skolan istället

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning kring mål och personlighet

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka