Nekad fmalakow9 | Medlem ansökning [Kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fmalakow9

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip malakow

Vad är ditt discord namn? fmalakow90

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2000

Berätta om din karaktär. isak yzel, även känd som Izzy, är en före detta medlem av en maffiafamilj som härstammar från Sicilien. Uppvuxen i en värld av brott och intriger, blev han snabbt insyltad i den kriminella världen. Izzy växte upp med att bevittna både de glamorösa och skrämmande sidorna av den kriminella livsstilen. Trots att han var väl medveten om dess faror kunde han inte motstå lockelsen att bli en del av den.

Izzy är en skicklig manipulatör och en mästare i att navigera genom farliga situationer. Trots sin hårda yttre framtoning har han en kärna av lojalitet gentemot dem han bryr sig om. Han är känd för sin svarta humor och sitt sarkastiska sätt, vilket ofta används som ett sätt att maskera sina känslor.

Med sitt mörka hår och skarpa ögon sticker Izzy ut i folkmassan. Han bär ofta eleganta kläder som smälter samman med hans smidiga stil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att starta en maffiosa klubb (tror det heter så) i unive. Jag vill bli en uppskattad maffia boss som jobbar på en hög nivå och jag vill ha en ganska bra lön, sedan när jag har kommit en bit och lärt mig vill jag köpa mig en Toyota Supra som jag kommer Full trimma och gå in med alla mina pengar. Sedan vill jag också testa på att vara hitman. Mitt mål e att få servern mer rp och att spela så verkligt som möjligt och göra något jag tycker om och ha kul och kanske få mer vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot så kul som möjligt att man ska ha roligt på båda sidor

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, T.ex. sunt förnut vilket betyder att man inte slår ner någon i riktiga livet utan anledning. Annat exempel är :fear RP vilket menas med att man värnar om sitt liv ex. Om någon riktar vapen blir man rädd och räcker upp händerna och vill inte dö

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat i ca 3 år innan, tagit paus pga andra intressen, spelat på denna server med annat konto

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Discord namn: fmalakow90 Steam namn: fmalakow9

Tillbaka