RealSvampbob
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ttvsvampbob/
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric
Vad är ditt discord namn? マクドナルド#6840
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim Nordin och är född 1997 och växte upp i Stockholm tillsammans med sin mamma, pappa och sin syster Sabina. Tim flyttade till staden med sin syster. Hans föräldrar var borta ganska mycket så hans syster tog hand om honom då Tim har en utvecklingsstörning. Tim är en glad och social person och gillar därför att prata med alla han ser och skaffa nya vänner. Hans intressen är fordon, snacka med alla, och testa nya saker.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet av rp och tror att jag kan bidra med rolig och social rp till dom jag träffar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist för jag kan tillföra med social rp.
Hur hittade du Unive? Jag fick en invite på discord av en polare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med rolig och social rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric
Vad är ditt discord namn? マクドナルド#6840
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim Nordin och är född 1997 och växte upp i Stockholm tillsammans med sin mamma, pappa och sin syster Sabina. Tim flyttade till staden med sin syster. Hans föräldrar var borta ganska mycket så hans syster tog hand om honom då Tim har en utvecklingsstörning. Tim är en glad och social person och gillar därför att prata med alla han ser och skaffa nya vänner. Hans intressen är fordon, snacka med alla, och testa nya saker.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet av rp och tror att jag kan bidra med rolig och social rp till dom jag träffar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist för jag kan tillföra med social rp.
Hur hittade du Unive? Jag fick en invite på discord av en polare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med rolig och social rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej