Nekad FlygplanFlyg | Medlem ansökning [Anbeza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlygplanFlyg

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? FlygplanFlyg

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Ragnarsdatter och är extremt vänlig han är 20 år gammal och är uppväxt i Skeppshult och bor i Skeppshult han har ganska få vänner, på sin fritid brukar han ofta bada i havet och leka på den lokala lekplatsen. Gunnars pappa är en väldigt snäll människa men han brukar ofta cykla iväg till Smålandsstenar, hans mamma är sjuk med aids. Gunnar älskar att leka på den lokala lekplatsen. Han gillar också att åka till Smålandsstenar och äta korv på Jabers Restaurang & Pub med sin mamma. Men när han går runt på Skeppshults gator på natten så blir han indraget i ett kriminellt gäng och han blev dömd för våldtäkter och nedskräpning. Gunnar umgås inte med så många för att han är lite dum i huvudet och han är inte så trevlig och omtänksam. Han är också rädd för att bli utskrattad och mobbad så han håller sig oftast för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag blir medlem här på unive så kommer jag att bidra med en seriös och rolig roleplay, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det, jag kommer också att ta mina beslut så som jag tänker att min karaktär skulle gjort. jag tycker att det viktigaste med rp är att alla sak ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha det trevligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna hela tiden, man ska spela så det blir roligt för motspelaren också. Man sak inte gå och döda bara för att man ska vinna och man ska inte heller döda någon efter den har dödat dig. Alla sak få en chans att vinna och det är inte bara du själv som ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? En vän sa till mig att detta var en intressant och rolig rp och sa att jag borde testa det.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka