Nekad Flygplan | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? Flygplan#0001

Vem var det som bannade dig? Rahimii

Hur lång tid var din ban? 25dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming, Spelar för makt och pengar, Grov sunt förnuft ~Rahimii. Återstår: 24 dagar 23 timmar 17 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en mod skulle göra ett butiksrån och då så ville en köpa vallmo av oss och då tänkte vi att vi tar han som gissla ist men då så när han kommer till platsen så vägrar han lyssna på oss och springer iväg från platsen då riktar min kompis gun mot han men han vägrar göra något. Sen så börjar jag prata med han men han vägrar lyssna då med. Så då är jag tvungen att ta Shift Y för han vägrade lyssna på oss och bara springer därifrån och vi var så stressade så vi tänkte inte att vi kunde dra gun på båtbolaget det var jätte dumt av oss för vi var så stressade. Så vi tog han och åkte till en butik och sedan startade butiksrånet och då så kommer poliserna men jag vet inte vad dom gjorde för att dom kommer fram när det är 10sekunder kvar av rånet och frågar våra krav. Och när vi drar därifrån så är bilen väldigt okontrollerad den sladdar oså när man kör den så då åker vi på västra motorvägen upp till sandy så svänger vi av till där man byter kläder i sandy sen så åker vi på den vägen och då så krockar vi i en stolpe. Och då så rpa jag lite i bilen men sen gick ut och börja gå därifrån men jag rpa frf. Det jag skulle gjort var att jag skulle stannat i bilen och rpat på det fram. Men jag gick ut ur bilen och börja krypa bort från platsen för att inte bli tagen men jag rpar fortfarnande på att jag är skadad. När jag har speccat som support och jag har sagt till staffs att jag ska banna dom efter scenariot för att dom inte rpar på sina skador när dom krockat. Då säger staffsen nej gör inte det för dom kör tills man dör. Och det tänkte jag också men jag visste ju inte det så jag är ju jätte ledsen att det hände och det ska inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis på piren och vi skulle fixa bilar oså till butiksrånet och fixa gissla oså men sen så skriver min kompis att vi säljer vallmo och då så drar vi till båtbolaget för att det var dit vi skulle och sälja dom men då så vägrar han som kommer att lyssna på oss och då så blir vi ju såklart stressade och då drar min kompis gun på han för han var stressad och jag med jag försöker få kontakt med han som springer men han vägrar prata då så tog jag det på allvar för att verkade som han inte var rädd eller någotting. Men vi var helt enkelt på piren och ville fixa bilar som vi skulle ha till rånet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel att jag blev bannad men jag tänkte ju på vad dom staffsen har sagt till mig att man ska köra tills man är död och då tänkte jag på det fast jag rpa fortfarande. Jag var så stressad för jag får alltid en stress när jag gör något rån då jag vill komma bort från polisen så fort som möjligt och kunna ta det lungt osv. Men jag tänkte på vad dom staffsen sa till mig att man ska köra tills man är död men det ska jag aldrig mer lyssna på och ska aldrig mer göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror det är 6 jag har ingen aning då jag inte kan se det eller så så om det är fel så vet ni jag tror det iallafall inte säker då jag inte kan se. Jag har blivit bannad för sunt förnuft då jag var ny till spelet och sladda på gatan. Sunt förnuft igen då jag körde 100km/h mot rött ljus. Sen vet jag faktiskt inte vad jag har blivit bannad för mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte tänka på det dom staffsen sa till mig och skitit att gått ut ur bilen. Jag skulle jättegärna inte ens vilja göra det scenariot då jag förstår vad som har hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka