Nekad Flygplan | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656/

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? flygplannmr1

Vem var det som bannade dig? Har ingen aning faktiskt

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 2793997.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning varför jag ens blev bannad från dcn, var så längesedan och nu vill jag jättegärna vilja kunna börja spela rp igen då jag börjat sakna det mer och mer. Jag tog den bilden där uppe på banmeddelande eftersom jag inte har nedladdat gta just nu,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte ens varför jag blev bannad men om jag gjort något fel så ångrar jag det jättemycket vill bara komma tillbaka till unive då jag spelat det sedan 2020

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det inte var en felaktig ban eftersom jag är bannad från dc, jag ångrar det jättemycket för jag har gjort något regelbrott, jag vill kunna börja om och kunna börja spela Unive igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad typ 15 gånger på 4 års tid typ för sunt förnuft och så vidare i 3 dagar och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag är bannad förr då det inte står, men jag skulle kunna göra något annorlunda och jag ångrar det jag gjort eftersom jag är bannad från dcn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka