Nekad Flygplan | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? Flygplan#2927

Vem var det som bannade dig? Bailybog

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-28 202450.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning det står Duping, Men jag har inte dupeat någonting, jag hade 5 mille för att jag hade sålt bilar och det finns säkert logs på det också. Kolla mina logs jag har ej dupeat någonting. Snälla skicka bevis ifall jag har gjort något för jag har verkligen inte det, Jag har spelat här sen runt 2020 jag skulle aldrig ha gjort något sånt. Unive är den bästa servern jag spelat på och har fått väldigt många nya kompisar här och fått mig att vilja spela FiveM, Jag har så mycket minnen med denna servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte ens själv vad som har hänt, Har inte spelat på 3-4 dagar då jag inte haft internet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte dupeat eller något sånt så jag vet inte vad jag har gjort för fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Var längesen senaste gången jag blev bannad var typ för 0,5 år sedan. Har inte blivit bannad på länge. Men i början när jag börja spela på servern så blev jag bannad för suntförnuft för jag driftade på vägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte dupeat, Jag hade 5 mille för att jag hade sålt bilar och det finns säkert logs på det också. Kolla mina logs jag har ej dupeat någonting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte ens vad som har hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka