Accepterad Flygplan | Ban Överklagan [LIAMO1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656/

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? flygplannmr1

Vem var det som bannade dig? 4 Liamo-

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som vdm, men jag vdmade inte utan att det var två killar som följde efter mig i 15 min sträck och hållde på mot mig och min kompis, så körde vi efter för att dom skulle sluta följa efter oss, men då valde dom att vdma in i mig när jag stod upp och sedan vdma oss igen när vi satt i bilen så vi körde efter och jag låg på 11 fps vid sjukhuset så körde efter dom och så var det bommar runt, så jag kunde inte köra bra och på så låg fps så d syncade jag sönder och då kraschade jag in i dom via d sync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde epa så kom dom fram till oss och sa stanna vi är poliser och tillslut vdma dom in i oss. Så vi behövde byta bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig om vi blir bannade för d sync så borde dom absolut bli bannade eftersom dom rammade in i oss och följde efter oss hela tiden, och gjorde sönder våra bilar och körde på oss när vi stod stilla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för typ sunt förnuft innan och det var för att jag sladdade runt på gatorna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min kompis kunde gjort att vi kunde åkt därifrån men det gick inte eftersom dom förstörde vår bil hela tiden och körde in i oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka