Nekad Flygplan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656/

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? Flygplan#2927

Vem var det som bannade dig? Bailybog

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-28 202450.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag har ju fått reda på anledningen varför jag är bannad och kan hålla med till viss del men endå inte helt, Jo det var ju så att de jag har spelat med och de som har vart i samma gäng. Som tex Crips och Athenas. Jo det var ju så att 2 av mina vänner Lallish och Skantz hade dupeat väldigt mycket men jag visste inte alls om det. Ok första vapnet jag tog från Lallish var en scar för han höll upp händerna då ville jag lalla lite med han och ta hans vapen för att sedan ge tlbx det. Och jag gav tlbx det också det kan ni se logs på. Sen dom två Glocksen jag fick av Skantz köpte han in. Hur skulle jag kunna misstänka att 2 glocks som man köper in är dupeade. Det är anledningen för att jag är bannad, ( Delaktig i dupe. Men hur kan jag vara det när jag får 2 glocks av min vän som han köpte in. Scaren gav jag till och med tlbx. Så det enda jag har fått är 2 glocks av Skantz som han köpte in. Hur skulle jag veta att de var dupeade. Jag visste ingenting om det. Först var det att jag hade dupeat, sen var det att jag var delaktig i dupe. Men hur är jag delaktig om jag får glocks av mina vänner som de köpt in. + Varför ska ni perma mig om jag inte har dupeat ni kan la lika med ta bort vapnerna som är dupeade. Jag har ju inte gjort något fel i detta det är ju dom som har dupeat som har gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte ens själv vad som har hänt, Har inte spelat på 1 vecka typ då jag inte haft internet. Men jag antar att det var att vi skulle ut och skjuta och då sa jag till Skantz att jag behövde vapen av han fort, Och då köpte han ut 2st till mig för att jag skulle kunna hjälpa dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag vet inte själv. Det enda jag har gjort är ju att fått 2 glocks av Skantz som han köpte in. Jag har ju inte gjort något fel i detta. Jag har ju inte dupeat. Jag kan ju liksom inte tänka att vapen som han köper in är dupeade. Men jag fattar hur ni menar med att jag har dupeade vapen isf. Men varför inte bara ta bort vapnerna än att jag ska bli bannad. Jag har kvar dom vapnerna någonstans och ni kan ta dom om det är så. Jag fattar bara inte att jag ska bli perma för något jag inte gjort. Jag älskar liksom Unive och skulle aldrig ha dupeat eller aldrig haft tanken att göra det. Jag har spelat här sen 2020 ungefär. Och jag älskar Unive. Jag har ingen aning vad jag ska spela nu när jag är bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 10+ gånger. Men när jag gick in på Unive stod det att jag hade blivit bannad 1 gång på de senaste 3 månaderna och det är denna bannen. Då kan ni la tänka mig hur bra jag rpar och att jag inte bryter emot reglerna.

Iaf kommer bara ihåg 1 ban och det var Sunt förnuft när jag sladdade på gatan när jag var ny till spelet. Det var jättelängesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat säga nej till vapnerna men jag visste ju inte alls att det var dupeade, Speciellt inte när de var inköpa de skulle nog ingen tro. Jag behövde vapen snabbt för att jag skulle kunna skjuta så han köpte ut dom fort sen åkte vi och skjöt. Alltså jag lovar jag har inte dupeat och skulle aldrig göra det heller. Det finns säkert bevis i logs på det också. Snälla lita på mig kolla logs allt ber er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer inte ta emot gratis vapen längre. Jag kommer tänka ett steg framför men det gjorde jag inte just där för vi skulle ut o skjuta snabbt och då behövde jag vapen snabbt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka