Nekad Fluz01 | Medlem ansökning [bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fluz01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? 01fluz

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär är född 2000 och rollspelar efter namnet Karim Benzema

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och dum i huvudet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Karim Benzema och är bror med Lars stefan och är 24 år gammal och ska snart fylla 25 år. När Karim var ung bodde med hans Albanska familj i Stockholm, I Stockholm hade dom det riktigt tuft med rentorna osv eftersom dom är ny inflyttade och inte har dom bästa jobben. Karim hade en väldigt svår upp växt han hade många vänner men.. Han föll för grupp tryck så han mobbade och trök ner på andra. Han hade det riktigt tuft med skolan och klarade inte alla sina ämnen, Vilket gjorde så han blev ofta slagen av sin pappa som hade det svårt med alkohol. när han fyllde 15 år så började han dra hem ifrån och sova hos sina vänner. efter 1 år så hade han hamnat i en foster familj, Tack vare dom så fixade han upp sitt liv och fick snabbt mycket bättre betyg och alla hans lärare var mycker stolta över honom och han gick från E-F till C-B vilket gjorde många imponerade. Han fick ett bra jobb på en bilfirma det gick väldigt fort där han fick upphöjning hela tiden och lönen bara gick uppåt. Sedan så gick det ne

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en väldigt erfaren och seriös spelare inom rollspelandet och jag tror det kommer ha stor påverkan till vad jag kommer bidra med till RPn på servern. Jag vill även bidra till stora och lång variga senarion istället för korta små senarion, och bidra till allmänt rolig/seriös rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en här frågan kan vara väldigt bred men när jag själv hör frågan så tänker jag ganska snabbt på att försöka skapa ett bra scenario där båda parter är nöjda. Detta innebär att man inte ska missbruka vissa regler på servern för att vända och vrida på ett scenario till sin egen vinning, ett exempel kan vara att man bara försöker hitta fel hos motpartern och skriver en massa i OOC att dem gör fel och hit och dit för att man själv ska få som man vill. Det är väldigt vidrigt beteende om du frågar mig. Jag vill ha scenarion där båda parter är nöjda utan att någon RPar för sin egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, inget jag är stolt över men alla lär sig av sina misstag. Iallafall jag så hoppas jag va en bättre verison av mig själv denna gång på Unive!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM står för random death match, det är t.ex. när någon ser mig och hoppar ut och dödar mig direkt. VDM Det står för Veichle Death match det kan vara när man använder sitt fordon som vapen. Powergaming det är ganska bret det finns mycket men det kan vara t.ex. när man kör vilt off road med en sport bil eller när man inte rpar på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har väldigt lång erfarenhet inom rp och tror jag kan delta till väldigt många senarion!

Senast ändrad:
Hej
Utveckla
Kan du ge exempel på några av serverns regler
(Utveckla dem regler du skrev)
MVH

Hej
Utveckla
Kan du ge exempel på några av serverns regler
(Utveckla dem regler du skrev)
MVH
Så nu har jag löst lite säg gärna till ifall du vill att jag ska förklara några flera regler

Nekad

Anledning: Du ljuger i din ansökan, du har tilldelats banns på servern tidigare.

Du får söka igen om 24h, lycka till!

Nekad

Anledning: Du ljuger i din ansökan, du har tilldelats banns på servern tidigare.

Du får söka igen om 24h, lycka till!
Juste sorry var länge sen jag blev bannad så tänkte ej på det.

Tillbaka