Accepterad fluxer52 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluxer52

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Jönsson

Vad är ditt discord namn? .fluxer

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Pralin 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jobbig, snäll och stressad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer ifrån en liten stad i norra sverige där han bode med sin mamma och pappa och han har alltid drömt om att vara krimminell. hans föräldrar dog när han var 14 år gammal vart sjukten av en polis när dom skulle råna en 7/11. ända sen den dagen har han velat vara exackt som sinna föräldrar ett liv med brott. Pelle gjorde sitt första rån när han var bara 16 år gammal och blivit dömd flera gånger men kommit ut tidigt för att han har betett sig bra. Pelle har väldigt lite kontakt med den krimminella världen för han har alltid kört solo men nu har han bestämt sig för att gå med i nåt större än bara vara själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan bidra med en bra stämning till servern och vara alvarlig men även dumma sig lite. jag vill bidra med ett bra rollspel som är rättvis men bra och inte. Jag kan också bidra med konsekvent, respektfull och engagerande rollspel där jag sätter karaktärens utveckling serverns helhetsupplevelse i fokus. vill göra nåt kul med det här. med det sagt vill jag bidrar med stabilt, kreativt och seriöst RP som både förbättrar helheten och ger andra spelare en rolig och minnesvärd upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man spelar på ett sätt som gynnar motståndaren.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man slår eller dödar andra utan att försöka prata med nån ur det först. NLR är att du inte ska komma ihåg nåt om du har blivit dödad alltså inte berätta för nån vilka det var. Powergaming är att du pritiorera dine egena fördelar så det inte blir ett rättvist eller realistiskt spel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: & Vad kan du bidra med till serverns RP? &

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: & Vad kan du bidra med till serverns RP? &

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Har utvecklat min ansökan

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka