Accepterad fluffmunkk | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffmunkk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Tidare

Vad är ditt discord namn? Fluffmunkk #6611

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Tidare och är 34 år gammal. Hugo är väldigt intresserad av bilar och gillar att köpa och mecka med bilar. När hugo var liten så lekta han dag in och dag ut med Hotwheels och önskade sig olika racebanor och olika exotiska bilar i present varje gång han fyllde år eller när det var jul. Hugo var ofta arg och stressad i skola och att arbeta vid en skolbänk och att sitta stil fungerade inte. När Hugo blev 18 fick han jobb hos en bilmekaniker och älskade jobbet då han alltid fick röra på sig och använde kroppen i arbetet. Hugo var mycket framgångsrik på detta jobb. Han blev dock av med jobbet pga agretionsproblem som ledde till att han slog en av kunderna. Idag knekar han på postnord men känner sig inte riktigt hemma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat en hel del RP tidigare och där arbetat med bland annat bilförsäljning och som taxichaför. Jag vill vara med och sprida glädje på UNIVE och hjälpa detta community att bli en ännu bättre plats genom att förhoppningsvis laga bilar. Jag spelar en held del då jag har spelat drygt 6 timmar om dagen på UNIVE och gärna skulle vilja uppleva alla saker man inte kan utan medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? UNIVE är en utav de större servrarna i sverige och är känd för att ha hög rp nivå. Jag har spelat på andra amerikanska servrar men letar nu efter ett trevligt svenskt community och hoppas att UNIVE är guldmynntet jag letat efter.

Hur hittade du Unive? Jag ahr flera vänner som spelar på UNIVE och så ahr jag kollat en hel del på kosmo bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli anställd som mekaniker och sedan jobba mig uppåt och i framtiden bli chef eller starta eget bilföretag. Jag vill även bli igenkänd på UINIVE som en trevlig prick som alltid är trevlig och hjälper invånarna på UNIVE.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli anställd mekaniker och därifrån jobba mig uppåt till chef eller bara som en mekaniker som alla känner igen för att vara trevlig och hjälpande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är för tillfället inte aktiv i någon annan server men har spelat i andra amerikanska servrar och snöstaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka