Accepterad fluffgames69 | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gripen taxi

Vad heter du IRL? alex

Vad heter du på discord? fluffgames#0304

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ge alla skjuts och jobba hela tiden när jag e ig och vi kommer hjälpa alla i staden med taxi och vi kommer även att antsälla folk som e villiga att göra jobbet och utveckla det genom att satsa mycket på aktiviteten och att folk ska ha kul. Sen kommer jag se till att alla anställda inte kör runt i 200km i timmen i staden utan kör lagligt som en taxi hade gjort. Jag hade även haft mycket kunder då folk gillade att åka runt med mig och min polare när vi hade ett eget taxi/skjuts företag där vi körde runt folk. Jag kommer även att se till så att dem som inte sköter sig får sparken eller någon slags varning. Jag kommer lösa in en mycket ansvars full och trelivg biträdande chef. Men även om vi gör de att folk e trevliga och skjutsar alla så kommer folk komma tillbaka och åka med oss igen och igen eftersom de tycker de e kul. Vi kommer även låta passagerarna bestämma olika saker så som musik väg och massa mer. Jag kommer även att hålla i små utbildningar till dem som behöver och kommer utveckla gripen på ett mycket bra sätt. Vi kommer hjälpa allt och alla och få jobbet aktivt igen och visa oss i staden! Om jag blir chef kommer jag göra en check så jag ser vilka som e aktiva och vilka som inte e det genom att skriva ut i dcn tills en viss dag och alla som inte har kryssat i kommer jag att sparka pga inaktivitet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har jobbat som uber innan när man kunde göra det på unive och då så jobbade jag som det mycket och hade välldigt mycket kunder. Jag och min polare hade också eget företag där vi körde runt och gav folk skjuts eftersom att gripen taxi var väldigt inak

Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar 2-5 timmar helger 4-7 timmar och lov 7-9 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+++ rep denna grabben kan rp jätte bra. Han är biträdande och gör rpn rolig. Han förtjänar värkligen chef denna grabben är jätte duktig rpare.

+rep denna grabb har varit btr chef i ca 2 månader nu och har utvecklat jobbet nåt som in i han har gjort allt för gripen taxi det har varit flera chefer under hans tid som btr men ingen har gjort något. Han har gjort allt ifrån att fixa en ny lokal till att fixa in radios och lås på dörrarna och fixa olika sorters spawn punkter och har verkligen tagit tag i det. Han borde verkligen bli chef för då kan jag säga er kommer jobbet att bli aktivt och mer utvecklat än vad det har blivit på hur länge som helst. Han har fått jobbet att bli hur aktivt som helst. Du är riktig duktig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka