Nekad fluffgames69 | Chef-jobb ansökan - Jönsons [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons fastighetsbyro AB

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? fluffgames

Hur gammal är du? 15 fyller 16

Hur länge har du spelat på Unive? över ett år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hej jag vill bli chef för Jönssons fastighetsbyrå AB. Jag har många tankar och idéer för hur jag ska utveckla detta yrke. Som antagligen ni har märkt har aktiviteten inte varit så hög på det senaste det här tror jag beror på att gemenskapen inom yrket och medarbetarna har varit ganska dålig där men kommer det att ske stora förändringar inom de sociala mellan arbetarna som dom tycker det är kul att jobba där som tex olika positioner som säljare mäklare osv.sen kommer vi ha olika event/tävlingar där man kan tex ha talang. Jag har jobbat där förut men tröttnade på det efter som ledning och upp va väldigt inaktiva och det var ganska lågt med saker som hände det är den stora punkten jag vill lösa inom yrket. sen kommer jag hitta kompetenta anställda och hitta folk med hög social rp

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt har jobbat där innan var p-a och sen slita jag för aktiviteten var extremt låg på arbetsplatsen och vart biträdande på mekonomen och chef på gripen 2 gånger

Hur ofta kommer du vara inne? kommer kunna spela 6 timmar varje dag om inte skolan är i vägen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka