Nekad fluffgames69 | Chef-jobb ansökan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gripen taxi

Vad heter du IRL? alex

Vad heter du på discord? fluffgames#0304

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? över ett år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ge alla skjuts och jobba hela tiden när jag e ig och vi kommer hjälpa alla i staden med taxi och vi kommer även att anställa mycket folk som är villiga att göra jobbet och kompetenta och brinner för att köra taxi och utveckla det genom att satsa mycket på aktiviteten och att folk ska ha kul. kommer att ha många utbildningar och kommer att göra jobbet aktivt Sen kommer jag se till att alla anställda inte kör runt i 200 km i timmen i staden utan kör lagligt som en taxi hade gjort irl. Jag hade även haft mycket erfarenhet inom detta yrke då jag har jobbat på Gripen i ett halv år och varit chef i några månader. Under den tiden tog jag gripen från 4 anställda till 20 aktiva.Jag kommer även att se till så att de som inte sköter sig får sparken eller någon slags varning. Jag kommer lösa in en mycket ansvarsfull och trevlig biträdande chef. Men även om vi gör de att folk e trevliga och skjutsar alla så kommer folk komma tillbaka och åka med oss igen och igen eftersom de tycker de e kul. Vi kommer även

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja så innan jag blev chef förut så var jag biträdande och innan det anställd men innan jag började med taxi så jobbade jag med Uber när man kunde göra det på unive och då så jobbade jag som det mycket och hade väldigt mycket kunder. Jag och min polare hade också eget företag där vi körde runt och gav folk skjuts eftersom att gripen taxi var väldigt inaktiva

Hur ofta kommer du vara inne? varge dag 16-01:00 ungefär

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka