Accepterad fluffgames69 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? pelle

Vad heter du på discord? fluffgames

Ange ditt födelsedatum 3 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. En servervakts uppgift enligt mig är att banna och kicka folk som inte beter sig eller begår regelbrott. en servervakt ska med ska gott föredöme hålla koll på spelarna på servern och ta till åtgärder när det påträffar regelbrott. servervakt ska även vara en vanlig person som rpar samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, En servervakt är också till för att banna folk i mindre perioder så dom lär sig, Och för mig är det viktigt att man har en tydlig anledning till Varför dom fick ban/kick så man lär sig av sitt misstag

Hur länge har du varit medlem på Unive? över ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) två gånger en gång vad att jag fick en klacksko i huvodet bugen sen var det att jag hadde reagerat med en clown emoji

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som är runtomkring sig. En servervakt har tillgång till att kunna kicka, dva bilar, reviva och banna personer, Om en lallare skulle komma in på servern så kan en servervakt snabbt och enkelt välja att banna den personen istället för att staffs ska behöva komma dit och banna den personen. En servervakt har även uppgiften att kunna hjälpa personer t.ex en icke-medlem kommer in på servern och frågar ooc saker ig då kan en servervakt skriva snällt i hans pm genom att göra /m id eller att kicka personen och skriva anledningen där och skriva säg inte sånt ig det är ooc så dom lär sig, En servervakt har även uppgiften att kunna underlätta för staff teamet genom att kunna dels få bort dessa lallare som kommer då och då men även kunna dva bilar som står mitt på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? ? Jag har spelat på Unive ungefär ett år och vet ganska mycket . Jag vill bli server vakt på grund av jag vill hjälpa till att hålla serven ren så att det inte finns några lallare. Andra är jag vill förenkla arbetet för de högre staffsen. För det tredje är att jag vill hjälpa till i servern och göra alla en bättre rp upplevelse. Jasg har varit staff/helper och har mycket koll. Jag känner att jag vil bli sv igen. Jag har mycket erfarandheter inom sv och vet hur man hanterar själva rollen eller vad man ska säga. Jag har även varit staff innan. Jag tycker det är dags att hjälpa servern ännu mer. Jag kan några kommandon också. Jag kan många kommandon också.

/clearchatforall (Tar bort alla meddelanden) [Inte perms till]
/toggleid (Ser id över personer) [Perms till]
/noclip (Gör dig osynlig och så att du kan flyga runt och sparka någon som gjort fel) [Inte perms till]
/goto [id] (Tar dig till en plats) [Inte perms till]
/dv [radius] (Tar bort bilar och personen åter får den vid nästa restart) [Perms till]
/revive (du revaviar en person som är död)
/ban [id] [längd] [anledning] (Bannar en individ i den period du skrev) [Inte perms till]
/ooc (när du skriver i chatten får ej ta info där ifrån)
/ban [id] [längd] [anledning] (Bannar en individ i den period du skrev) [Inte perms till]

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är till exempel att du använder dina perms för att få fördelar och vinna ett scenario. Jag kan ge några exempel på SV abuse.

1. om du är i en skottlossning och blir skjuten och revivar dig själv för att ej bli lootad och bli 12 timmad
2. Om man letar efter en person som man har skjutit efter och sedan använda /toggleid för att se var personen har gömt sig
jag kan ta flera exempel på abuse men både dessa grejer är STRIKT FÖRBJUDET OCH LEDER TILL INDRAGEN SV DIREKT

Godkänd efter muntlig intervju.
Utvecklade svar. Passar bra som SV.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka