Nekad FlowzY | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlowzY

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FlowzYs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Persson

Vad är ditt discord namn? FlowzY#7723

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Lucas Ahmed och har en Fru som heter Fatima Ahmed Lucas är 25 år. Han är född i en skånsk stad som heter Helsinbgorg. Han har haft en tuff uppxäxt redan som 9 år fick han reda på att han inte var som alla andra. Han hade en sjukdom som gör honom väldigt impulsiv, Så han blev utnyttjad av alla hans vänner till att göra dumma saker i skolan och på fritiden och det blev bara värre och värre när han var 16 år gammal gjorde han sitt första rån på en pizzeria i Malmö och blev tagen av polisen samma kväll men polisen släppte honom för dem inte hade några bevis på att det var honom. Så han täkte att det var detta han skulle göra hans brott blev grövre och grövre till slut gick han med i ett gäng i Helsingborg. Han var ute varje kväll och sålde droger och tjänade mycket pengar hans föräldrar fattade inte var han fick alla pengar ifrån men det vågade inte fråga. En dag när lucas var ute och sålde droger så blev han besjuten av ett rivalt gäng han blev träffad i axlen. När han låg på sjukhuset kom hans mormor in till han och sa jag vet inte varför detta har hänt men du måste sluta med det nu och dem orden tog på Lucas så han slutade med allt han gjorde blev helt ren och började jobba på en Bilverkstad som mekaniker och har inte gjort något kriminellt sedan den dagen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill utveckla min roleplay. Jag försöker även anpassa mig efter scenarion som uppkommer. Jag kommer bidra med både roliga och seriösa scenarion eftersom jag har spelat väldigt mycket svensk roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker att denna server är bra mycket trevligt folk och bra scenarion av det lilla jag spelat, Tycker även att de aktiva admins är bra

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta min roleplay till en ny nivå och ha roligt med alla andra spelare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället då jag har jobbat väldigt mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka