Nekad FlowzY | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlowzY

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FlowzYs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Persson

Vad är ditt discord namn? FlowzY#7723

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär har namnet Lucas Ahmed är 25år och har en familj som från USA. Han flyttade till sverige när han var 5år gammal där han och sin familj bosatte sig i Malmö. Han har haft en tuff uppväxt med mycket inbladning i kriminella gäng och nu försöker han bli av med det och göra gott för sig som en bil mekaniker. Han kan inte helt släppa det kriminella efter som att det har spelat så stor roll i sitt liv men han försöker så gott det går

Varför ska just du bli whitelistad? Vill spela på denna server och vill tilbringa bra rp till servern med min erfarenhet av GTA RP. Vill kunna arbeta med ett whitelsit jobb och ha trevligt på denna server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker att detta är en trevlig server med mycket trevligt folk och bra admins ser mig kunna spela mycket på denna server.

Hur hittade du Multistaden? Genom Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ta min RP till en ny nivå skapa bra scenarion och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen för tillfället inte hittat något för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka