Accepterad FlowzY | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlowzY

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FlowzYs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Persson

Vad är ditt discord namn? FlowzY#7723

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas och är 21 år gammal, och han är väldigt intresserad av just bilar.
Då vid en tidig ålder då hans pappa jobbade på Mekonomen och Lucas följde med honom till jobbet. Där lärde han sig nästan allt om bilar. Lucas är oftast väldigt glad och hjälpsam. Då han hjälper folk till olika destinationer och hjälper andra nya medborgare att tex få ID-Kort, eller till och med körkort. (det vill säga att Gustav är villig att låna ut bilen.)
Lucas är också typ Alltid glad. Och gör det bästa för dem i hans omgivning.
Hans största dröm är att gå i sina pappas linjer och jobba på Mekonomen, Och en tag kanske ta över företaget

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat länge på unive utan att ha varit medlem men är nu sugen på att bli medlem så att man tex kan jobba på mekonomen eller något annat bil ställe och hjälpa till med staden på så sätt. Jag tycker unive är en väldigt bra stad att spela på och därför vill just jag bli medlem så att man kan hjälpa med staden som då tex bilmekaniker, Och för att jag spelar på servern varje dag "när jag är hemma och kan" och gillar eran server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det många spelare inne hela tiden och väldigt många möjligheter med olika rp scener med alla olika spelare. Jag älskar hur det är så mycket spel platser så man inte hamnar i kö för att komma in i servern. Jag älskar att man kan se många personer runt mapen. Inte som i andra servers där man kan köra runt hela mapen och man träffar ingen. Folk i denna server vet hur man börjar en rp och slutför en rp. Poliserna är också trevliga.

Hur hittade du Unive? Genom Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja folks spel upplevelse så mycket som möjligt för att attrahera mer folk till servern som gör att det blir mer chanser för alla spelare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål personligen är att bara ha roligt och har en bra server att spela på med uppmärksamma staffs och spelare. Vill bli Mekonmen chef nån gång. VIll bara ha en bra server att spela på liksom. denna server har bäst Rp av alla jag har spelar på. Ge mig en chans att bli medlem på denna server ni kommer inte ångra er. Av de jag har spelar änsålänge på denna server så verkar den perfekt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka