Accepterad FlowzY | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlowzY

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FlowzYs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Persson

Vad är ditt discord namn? FlowzY#7723

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Ahmed och är så gammal som 22 gammal, Lucas är som person som har en mycket stark personlighet och en mycket omtyckt karaktär som alla möjliga folk drar sig till för att prata av sig från allt om bilar till veckans nyheter som hänt. som liten har han inte haft en helt lätt uppväxt då han inte hade det jätte bra ställt i ung ålder och har därför tvingats till att alltid kriga för minsta lilla krona, han gör allt i sin väg för att få en jobb där han kan göra pengar fördagen. just för tillfället har han inget jobb och det trivs han inte bra med, tyvärr så kan dom allt större pengarna tyvärr locka han lite för mycket vissa dagar som sen leder till snedsteg som han i efterhand kan ångra när han tänker tillbaks hur han själv haft det. Hans dröm i livet är att hålla på med någonting som har med bilar att göra då hans pension i livet alltid varit bilar, han krigar för att en dag komma dit då han kan antingen stå som en säljare bakom en disk och sälja ilar eller att jobba på mekonomen/autoexperten. Lucas är också väldigt mogen han går inte runt och kallar folk för fula eller dumma ord han är också ganska smart.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill vara med och bidra till ett bra rp och ha en seriös roll i staden. Sedan verkar staden bra och har seräst rp. Sedan är det många inne och de finns alltid nåt man kan göra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag är intresserad av Unive eftersom denna server är så stor, aktiv och seriös. Med seriös menar jag med att det är väldigt många rollspelare i den och inte så många som håller på att larva sig och lallar runt,

Hur hittade du Unive? Genom Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många roliga scenarion och ha så kul som möjligt, Och att bli bättre på rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är som sagt att sprida mycket glädje, ha roligt och skaffa nya vänner. Ett stort mål är att börja jobba på autoexperten eftersom jag är väldigt bilintresserad samtidigt som jag kan hjälpa folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka