Inaktuell Flowwy | Script Förslag [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Typ av förslag: Fordon

Berätta om ditt förslag Jag tycker att ni antingen borde lägga till en ny vale app fast för båtar eller att ni lägger in så man kan ringa ut båtar via Vale appen. Det är jobbigt för mig som har en otroligt stor båt, den får inte plats där man tar ut båten från bärgaren och hamnar på land och går sönder när jag tar ut den från bärgaren. Bärgar priserna är också otroligt dyra, det borde sänkas till kanske 25k istället. Eller varför är det ens dyrare när man lika gärna t.ex kan ringa bilar med vale appen? Hur som helst som borde ni fixa så man kan ringa ut båten via Vale, jag skulle verkligen behöva det eftersom båten inte går att använda annars. Säkert flera andra som har samma problem och det skulle väl bara vara lika bra om man kunde ringa båtar via Vale?

På vilket sätt är det en förbättring? Det skulle göra det enklare att ta din båt från bärgaren lite mer vart du är och du skulle även kunna ringa den från garaget till vart du är. Eftersom det inte finns jättemånga båthamnar och bara en båtbärgare så skulle det vara bra. Problemet för mig är också att där den ända båtbärgaren finns så är det så litet utrymme så båten bara går sönder och får inte plats där. Man skulle kunna spawna sin båt lite mer vart man vill och det funkar väl bra så som det är med bilar nu?

Länkar och annat material som visar förslaget: Vet inte hur man fixar detta men nu vet ni vad jag tycker. Ville mest nämna det och så får ni ta detta förslag vidare om det är möjligt att lösa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka