Nekad Flowdandara421 | Medlem ansökning (D.M5AN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flowdandara421

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Flow

Vad är ditt discord namn? flow2684

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2024

Berätta om din karaktär. mitt namn är Flow King jag kommer från ett stort gäng familj min pappa var sten rik gäng medlem en dag hade min pappa biff med ett stort gäng den tiden var jag bara 16 år dom försökte döda min pappa och min store bror flera gånger och misslyckades för att han var för mäktig många kontakter och många gäng medlemmar i gänget min pappa lite inte på någon förutom mig och min bror show och hans högra hand Tony, Tony har alltid varit lojal till min pappa men Tony blev erbjuden 100miljoner av de andra gäng för att goa min pappa och berätta till dom vart han befinner sig och gick Tony med på det, Min pappa och hela min familj dog men jag klara mig min pappa hade en plan för mig ifall något sånt hände jag flyttade till ett nytt stad, där och då börja mitt kriminella liv för hämnd efter min farsa och min familj jag jobbat med ett gäng och nu är 26 år och bygg upp mig själv i ett gäng i den ny Staden och är redo för hämnd för min familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion bra rp och göra ett spännande och rolig upplevelse till alla andar spelare i rp servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att de ska var roligt för båda och inte bara för ena sidan man måste ha kul när man spela och inte bara en vinnare skalle och ska förstöra för andra.

Hur hittade du Unive? five m listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka