Flowdandara421
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestresst pizzaria
Vad heter du IRL? Ahmed Ahmed
Vad heter du på discord? flow2684
Hur gammal är du? 27 år
Hur länge har du spelat på Unive? länge men nyligen kommit tillbaka.
Hur rollspelar du på servern? Laglig.
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer bygga upp en bra affärsmans grupp där vi lagar pizza och matar hela staden vi kommer vara den bästa restaurangen i staden !
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbat med matkedja innan och vet hur det funkar.
Hur ofta kommer du vara inne? är inne nästan varjdag men vi säger 4 dagar i veckan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100% om inte mer än normalt jag kommer ha mer lust att spela då jag kommer ha kul igenom rp anställa och servera mat till mina kära vänner som spelar.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Ahmed Ahmed
Vad heter du på discord? flow2684
Hur gammal är du? 27 år
Hur länge har du spelat på Unive? länge men nyligen kommit tillbaka.
Hur rollspelar du på servern? Laglig.
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer bygga upp en bra affärsmans grupp där vi lagar pizza och matar hela staden vi kommer vara den bästa restaurangen i staden !
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbat med matkedja innan och vet hur det funkar.
Hur ofta kommer du vara inne? är inne nästan varjdag men vi säger 4 dagar i veckan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100% om inte mer än normalt jag kommer ha mer lust att spela då jag kommer ha kul igenom rp anställa och servera mat till mina kära vänner som spelar.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja