Accepterad flowdandara | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

flowdandara

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Flowdandara421/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamo

Vad är ditt discord namn? Flow#2684

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 1997

Berätta om din karaktär. Flow Corleone är från new york och föddes där 1997 flow hade det svårt sen han var liten, Som ett barn var han tvungen och försörja sin familj eftersom pappan fans inte i bilden och mamma var alkis så han började med kriminalitet för att mata sina syskon sen han var barn, Men när han fyllde 18 så satt han inne för rån och grov vapen brott, Efter 6 år kommer han ut och vill börja om sitt liv igen och bygga upp sin status som han hade innan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat Roleplay nästan hela mitt liv sen san andreas sa-mp och där började jag min roleplay resa och sen dessa har jag fastnat så jag har mycket bra kunskaper bland Rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är en bra rp spelar plus att jag streamer och vill ha en seriös och moget rp server jag har bara träffat på barn server hittills.

Hur hittade du Unive? Via en vän som Spelar och heter Leon Corleone

Vad har du för mål med ditt rollspel? att växa och utveckla min RP status och förbättra min roleplay comunity

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Senast ändrad:
Tillbaka