Accepterad Flow1z | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flow1z

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad heter du på discord? Flow1z#5594

Ange ditt födelsedatum 4 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill Bli Medlemskap Ansvarig för att jag ser att dom som är de nu är inte jätte aktiva, och de är tråkigt för alla nya spelare som behöver vänta. Sedan så har dom 48 timmar på sig och de är ju knappt dom hinner de. Jag kommer själv ihåg när jag skulle bli medlem. De tog nästan alla 48 timmar. De här måste förbättras!!!! De är därför de är bra att nya personer kan ansöka till Medlemskaps Ansvarig. För då kan de nya personerna nästan ta intervjun direkt efter och på så sätt så kommer de att bli bättre. Så klart är de ju så också att de blir ju mycket bättre rp om fler blir medlem eftersom dom får mer förmåner. Så om jag bli accepterad så kommer jag såklart godkänna alla som kan grundreglerna och har skrivit en bra ansökan. Kommer också neka dom som gjort en icke välutvecklad ansökan och dom som går vidare till intervju men inte kan grundreglerna. De som också fick mig att ansöka är att man går igenom reglerna riktigt bra så att dom man ska ta intervju med lär sig dom bra. För de kan väl va så att man blir medlem och direkt missköter de. Då får man berätta att de kommer t.ex staffs att ta åtgärder på, i form av ban eller kick.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig på Unive för att, de behövs en förbättring. Och jag ka vara med att både förbättra och hjälpa till att utveckla allt inom medlemskapet då. För om de är många som har ansökt men inte fått savar och de bara är jag som är online av oss så kommer jag att ta mig tid att kolla igenom dom flesta som inte fått svar. Lika dant med intervjuerna. Om de inte är så många MA online så kommer jag också dar in dom i ett intervju rum och ta deras intervju. En intervju ska vara tydlig och bra. Inga "dåliga" svar för då nekar jag dom. Men man kan ju alltid be dom då att ansöka igen om 24 timmar. Jag kommer kunna ta många intervjuer och ansökningar om dan så de är många som kommer att få svar. Jag kommer vara med att utveckla de här om de behövs och hjälpa till inom de. Sedan så kommer jag inte missbruka det här. T.ec genom att jag godkänner kompisar bara för dom är kompisar eller liknande. Jag kommer också gå igenom alla grundregler bra so dom man tar intervjun men lär sig dom från grund och botten. Man får också berätta att sköter du inte de här så kommer de att ta åtgärder på de.

Sedan så har jag också varit helper i över 1 månad.......

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk bra och professionellt. "Man ska bemöta folk som man själv vill bli bemött." När man ska ta en intervju så ska man vara trevlig o kanske fråga hur hon eller han mår. Om jag är sur eller arg så ska de absolut inte gå ut över dom. Utan man ska vara lugn och man ska hålla en lugn ton i intervjun. Om jag drar in en otrevlig eller uppkäftig person så kommer jag ta bort personen direkt ur samtalet. Och sedan kanske frågat i pm varför on eller han var som hon eller han var. Du ska bara vara allmänt trevlig mot folk du ska ta intervju med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som MA ska kunna alla regler och jag kommer förklara för hon eller han vad som kommer att hända om du inte följer dom. Sedan så kommer jag gå igenom dom nån gång, beror på hur bra hon eller han kan dom. Sedan så kommer jag att förklara att nu när du blir medlem så är de de här som gäller, och du kommer att få dom här förmånerna. Sköter han inte de så är de ban. Sedan så ska man ju såklart få ha kul som medlem men att ingen bryter mot reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker man ska kunna alla grundregler som är, CopBait, Combat logging, powergaming, NLR, RDM, VDM, Meta Gaming, Sunt förnuft, Fearrp. Man ska inte bryta mot nån av dom här reglerna för då kommer de tas åtgärder. I form av Ban eller kick. Men vi har ochså mer regler som är, halv OOC, lall, abuse av olika "saker", hets och att man är kaxig i chatten eller att man inte beter sig bra m.m. Dom här sakerna måste man lära folk när man ska ta en intervju, så att dom följs!!!!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som MA skulle försöka att inte få in så många lallare och få ut lallare ur servern. Dom förstör mitt och andras rp, vilket är tråkigt. Sedan så förstör dom serverns och discordens community. Jag kommer att läsa och sedan godkänna eller neka ansökningar. Lika dant med intervjuerna, dom kommer jag också neka eller godkänna. Och inte få in "lallarna", utan dom vettiga spelarna och WL dom. Så att Unive blir större/växer och att de blir ett bättre community. Men de jag också behöver ha ansvar över är att ta så många intervjuer och läsa många ansökningar. För då kommer folk få svar snabbare och slipper vänta på deras svar. Kortfattat är de att svara så många ansökningar och ta många intervjuer, samt att vara aktiv här på forumet som MA.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag:16-22 Tidag:16-22 Onsdag: 16-22 Tordag:16-22 Fredag:16-03 Lördag:11-03 Söndag:11-23 Tiderna kan ju såklart variera, men bruka sitta minst 5 timmar på vardag och 10 på helgdagarna

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag har varit helper i över 1 månad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka