Accepterad Flow | Whitelist ansökning [Hezus, Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flow

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Flow

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/unsuited/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calum

Vad är ditt discord namn? Flow#5390

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Andersson och är född den 6 April 1999 och är uppväxt i centrala Stockholm. Abdi gick Ekonomi på gymnasiet eftersom han alltid varit intresserad av att bli Bil Försäljare eller liknande.
Abdi är nu redo att flytta till en ny stad och leta efter nya vänner. Han har tidigare haft svårt att hitta vänner eftersom att han haft så svårt att lita på folk.
På fritiden gillar Abdi att ta långa promenader och köra sina bilar. Abdi har nästan varit alltid ensam då han i tidig ålder insåg hur viktigt det var med eget ansvar.
Abdi har tidigare arbetat som personalansvarig på Swedbank men är nu arbetslös och letar efter nya möjligheter.
Eftersom Abdi alltid varit en ensamvarg så har han alltid varit väldigt ensam av sig. Nu har Abdi insett att han är alldeles för ensam och vill hitta nya vänner.
Abdi har också ett väldigt stort sport och bil intresse, därför har han lagt näst intill alla pengar han haft besparade på sina dyra intressen.
Eftersom Abdis liv varit relativt lätt så har alltid haft problem med att komma över saker såsom hans Mammas död, hans mamma dog när han var 18 år gammal och det var nog då Abdi klev in i sin egna bubbla och började skjuta ifrån sig alla vänner han hade.
Abdis bror Zaki har alltid funnits för Abdi och dom började umgås mer och mer efter deras mor dog. Abdi är en extremt tävlingsinriktad person men eftersom att han aldrig varit duktig på några sporter och därför började han tidigt kolla på hockey på tv.
Han var mest dragen till hockey eftersom att hans morfar tidigare varit rätt duktig och spelat i SHL/Elitserien med Timrå IK. Hans Morfar var Abdis bästavän och lever än idag. Abdis Morfar bor nu i Spanien för att slippa kylan här i Sverige. Abdis far försvann tidigt ur hans liv och dom har inte haft någon kontakt sen dess. Abdis mor gick bort i cancer och som sagt tog det rätt hårt på Abdi, hade han inte haft sin bror under den tiden så hade det nog slutat rätt illa. Abdi bor just nu med sin brorsa Zaki. Abdi tvingades sälja alla hans bilar efter han förlorade jobbet. Att sälja bilarna tog rätt hårt på Abdi eftersom att det är ett utav hans största intressen. Han har tidigare varit inblandad i Timrå IKs supporter verksamhet men det blev svårare och svårare att pendla 4 timmar till varje match. När Abdi var ung så tränade han väldigt mycket kickboxning. Han tävlade aldrig i det så han kunde aldrig testa sina kunskaper. Han anser dock att han är rätt duktig eftersom att han fått användning av sina kunskaper inom kampsport på krogen några gånger. Han har väldigt kort stubin och tar inte skit ifrån många. Skolan har alltid varit jobbig för Abdi eftersom att han har svårt för att göra saker han inte är intresserad utav. Eftersom att han blivit av med sitt gamla jobb så är han på jakt efter ett nytt spännande jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag är en unik spelare som alltid försöker tillföra spännande och roligt rp. Jag kommer spela seriöst och ofta, jag kommer sträva efter långa och intressanta scenarion i första hand men en krovdejt på torget funkar också. Jag har spelat på många andra servar men har haft en paus på ca ett år nu och letar därför server igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag spelat nu ett tag som owhitelistad och diggar servern än så länge. Det verkar vara ett aktivt och allmänt skönt community.

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 1500H

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom fivems server lista.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka