Nekad florpan11 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

florpan11

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Florian

Vad är ditt discord namn? Florpan11

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter markus steel och är född 1995

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll upmerksam utmanande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer heta markus steel och är en väldigt rolig men samtidigt snäll och envis karaktär om du skulle möta han på gatan så skulle man få sig en bra sjämt på sinna kläder eller på utsendet om man inte skaratar så kommer han ta konsikvänser hans dröm är att bli kriminel och vara med i gäng kase till och vill starta gäng han är en snäll person men om någon är taskig mot han så ger han tillbaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till serverns rp genom att spela en välutvecklad och seriös kriminell karaktär i form av markus steel min karaktär är inte bara ute efter snabba pengar, utan fokuserar på att bygga upp långsiktiga relationer, skapa konflikter och bidra till en levande kriminell värld som påverkar hela servern jag lägger stor vikt vid realistisk och genomtänkt RP där varje handling har konsekvenser. Istället för att stressa fram scenarion vill jag bygga upp storylines över tid där både framgångar och motgångar blir en naturlig del av karaktärens utveckling. Genom detta skapar jag mer engagerande och minnesvärda upplevelser för alla inblandade som kriminell spelare fokuserar jag på samarbete hierarki och respekt inom RP Jag vill bidra till organiserad brottslighet där planering, kommunikation och strategi står i centrum snarare än orealistiska eller impulsiva handlingar
jag är också noga med att följa serverns regler och undvika metagaming och powergaming samt att alltid prioritera fair play för mig handlar RP om att alla ska ha roligt och få ut något av situationerna oavsett om det går bra eller dåligt för min karaktär
sammanfattningsvis vill jag bidra med seriös långsiktig och kvalitativ kriminell RP som skapar djup, spänning och utveckling för både mig själv och andra spelare på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i rp betyder att du inte bara fokuserar på att själv vinna ett scenario utan att du aktivt bidrar till att göra situationen bra realistisk och rolig även för den du spelar emot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm frp suntfunuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har npf och dyslexi

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
ok

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka