Nekad florpan11 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

florpan11

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Florian

Vad är ditt discord namn? Florpan2011

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter markus steel och är född 1995

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? självsäker snäll uppmärksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: markus steel föddes 1995 i en arbetarfamilj där disciplin hårt arbete och sammanhållning var viktiga värderingar redan som ung visade han ett starkt driv och en vilja att utforska världen utanför sin hemstad under uppväxten utvecklade han ett intresse för teknik äventyr och fysisk träning vilket formade mycket av hans personlighet senare i livet efter flera motgångar och utmaningar lärde han sig att lita på sina egna beslut och bygga sin styrka både mentalt och fysiskt genom åren skapade han ett rykte som en pålitlig person som alltid ställer upp för sina vänner och som inte backar undan när situationen blir svår hans erfarenheter har gjort honom till en person som värdesätter frihet respekt och möjligheten att skapa sitt eget öde samtidigt som han aldrig glömmer var han kommer ifrån

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en genomtänkt och aktiv karaktär som skapar intressanta berättelser och naturliga interaktioner med andra spelare Markus Steel är en person med tydliga mål en stark bakgrund och en personlighet som kan utvecklas över tid vilket ger möjligheter för både drama samarbeten konflikter och vänskaper i RP
Jag fokuserar på seriös rollspelning där jag håller mig till min karaktärs personlighet och agerar realistiskt utifrån situationen jag vill bidra till att skapa roliga och minnesvärda scenarion för både mig själv och andra spelare snarare än att bara fokusera på egen vinning
Markus är en lojal och målmedveten person som kan passa in i många olika sammanhang exempelvis företagande kriminella nätverk säkerhetsarbete eller andra samhällsroller vilket gör att han kan bidra till flera olika typer av storylines och hjälpa till att hålla servern levande med långsiktig karaktärsutveckling och engagerande RP för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid försöker vinna varje situation för din egen karaktär utan istället fokuserar på att skapa bra och realistisk rollspelning för alla inblandade om din karaktär till exempel blir rånad betyder det att du inte ska leta efter orealistiska sätt att undvika situationen eller alltid försöka överlista motparten. Istället spelar du med i scenariot på ett sätt som gör det roligt och trovärdigt för båda sidor

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort mindre misstag tidigare, exempelvis på grund av att jag missförstått en regel. När det uppmärksammades tog jag till mig kritiken, läste på reglerna igen och lärde mig vikten av att alltid vara säker på vad som gäller innan jag agerar. Sedan dess har jag varit mer noggrann och inte upprepat samma misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm frp Sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har npf och dyslexi

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka