Nekad floridaMAN | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

floridaMAN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129825144/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? sigge#3207

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Ahmed Rohad. Lever sina bästa dagar som 25 åring, Ahmed gillar att fiska, chilla runt med polare och göra allt som har med livetn att göra som 25 åring. Vill jobba inom posten eller som fiskare, tjäna pengar och leva ett bra liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill spela på en server där det inte är lallare på, en server där folk faktiskt kör RP seriöst. Jag kan bidra med en glad karaktär som stärker community och gör att de blir en roligare server samt lära känna nya personer innom RP:n och ha roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har en polare som kör på denna server som sa att det var en bra RP då de inte var så mycket lall vilket jag vill delta i så jag slipper omogna personer som förstör det troliga med RP.

Hur hittade du Multistaden? Som sagt, en vän till mig kör på här och rekomenderade den till mig så vill köra på den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, träffa nya människor och göra roliga saker ingame.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så kör jag inte på någon annan server, Körde på fjällbacken ett tag med det var ingen bra server då alla lallade runt och körde oseriöst så kör inte på någon för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka