Nekad Floppa | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.foppa

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? J.Foppa #7849

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sten och är en man i runt 30 års ålders som gillar att reparera fordon men främst motorcyklar. detta är axels främsta och största intresse men sedan har axel också en väldigt stor och fin familj och han har en fru som heter juli som är 36 år gammal sedan har han 2 barn en som heter paul och är 1 år gammal detta är det som paul lever för och axel älskar dom mer en allt. sedan har axel också en hund som heter haddock. haddock är en rottwailer som är en vakthunds ras och detta följer han upp väldigt bra då haddock vakatar axel väldigt mycket men också axels familj. axel har haft en tuff uppväxt och detta är för att när axel började på högstadiet blev han grovt mobbad av ett kompis gäng som också gick på högstadiet där axel gick det som hände var att de slog, kissade, kränkte och sparkade på axel dagligen så axel bestämmde sig för att börja på kampsport (mma) för att kunna försvara sig. efter 1,5 år av träning och mobbning mot axel så var han äntligen tillräckligt stark för att kunna försvara sig så när ett sommarlov var slut så kom dom som mobbade han och skulle börja igen och de börja med att kränka han sen skulle de slog honom men det gick inte så bart då axel gjorde en manöver och bröt han som var "ledare" över kompis gänget. efter detta slutade axel vara mobbad och blev respekterad istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till så folk sköter sig. Jag kommer bidra med mycket social rp och hålla en unik rp nivå för alla spelare så det blir roligare för motpartnernas spelare. Jag kan även alla rp regler så jag vet exakt vad jag håller på med i rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan att spela så det blir kul för båda. Att om man gör ett rån kan man inte ha snabbaste bilen så man tappar polisen utan ha en bil som polisen kan komma ikap. Man ska alltså spela på ett sätt så det blir kul för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Har varit på denna servern sen 2021. Vdm du kör t.ex över folk använder bilen som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja spelat här sen 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelat här sen 2021

Vänta en vecka efter en godkänd banöverklagan, samt en ansökan per 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka