Accepterad Flocka.6666 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
268
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060789805/

Ditt Hex-ID: 11000014198aa2d

Vad är din discord tagg? flocka6666

Vem var det som bannade dig? jonte_._.

Bild på banmeddelande: IMG_5423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag träffade en gammal polare som jag var staff med här på unive sen efter åkte vi runt så gav han mig en polis glock och jag kunna ej få bort den och tror jag även skrev i ooc att jag ej kunna droppa den. Sen hade jag stepps och det tänkte jag ej på för hade inte rpat rollspel på länge mest 100kordie så märkte inget sen så blev ja bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in med en polare, sen tog jag ut en bil åkte vi runt lite o checka lägen för vi hade inget o göra sen mötet ja en gammal polare så vi hoppar in i hans bil sen började vi åka mot Marja Lisa och seb fick ja en polis Glock av en polare sen lämna han och jag kunna ej göra något och skrev i ooc att jag ej kan droppa den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det va felaktigt att banna mig för moddare då jag blev inte ens pc checkad eller bad mig hoppa support, ni kan pc checka mig nu också om det behövs för jag har ej fusk! Jag förstår att jag blev bannad för tredjepartsmjukvaror men tycker jag kan få en chans för att jag har haft de länge sen inte spelat mycke rp så inte tänkt på det. Jag har tagit bort mitt sound pack och tänkte ej på de för spelade knappast då. Sen angående vapnet att ni ej försökte hjälpa mig med det fast jag skrev i ooc chatten angående det men ni struntade i det och bannade mig tycker jag är fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad typ 7 gånger för OOC, 1 Fear RP, 3 Suntförnuft nog sen 1 korrupt som staff. Allt är övet 1 år sedan tror ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort en report sedan säga att jag har ett vapen på mig då det var en polare som la in den i mitt inventory sedan kunna jag ej droppa vapnet på marken men jag skrev i OOC men staffsen bannade mig ändå för fusk utan bevis att jag använde mig av något fusk. Visst vapnet bröstar jag men jag kan inte göra något åt saken förutom att skriva en report.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kommer ej göra om det angående att vara med personer som använder sig av fusk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka