Accepterad Flocka.6666 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
268
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060789805/

Ditt Hex-ID: 1000014198aa2d

Vad är din discord tagg? flocka6666

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-18 211846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag la in 2 bilar i patent listan för en kille sa det till mig och då glömde jag att kolla om någon hade betalat för det och det var dumt av mig för jag borde alltid kolla att nån har betalat för jag kan bli bannad som jag blev och det är jag ledsen över det för jag gillar verkligen unive och det är min favorit server och nu kan jag ej spela på den och jag är jätte ledsen över det. Jag la in 2 bilar för en grabb sa åt mig och jag kollade ej om han hade betalat för det det var fel av mig då jag har ansvar för att kolla om nån har betalat för då kan andra hoppa in i support och säga att dem har betalat och få bilar gratis och de va verkligen inte meningen och lägga in dem i patent för jag visste ej att dem var patent, jag skulle aldrig lägga in dem i patent listan om jag visste att dem ej var patent för jag tycker att det är bara dumt och sabbar för servern. Jag tycker att ja förtjänar en till chans då jag är lärt mig vad man ska köra innan och jag vet att jag gjorde fel och jag står för det men jag hoppas verkligen att ni förstår mig!. Jag var ändå en bra staff och hjälpte folk jätte mycket och jag gjorde ett misstag och blev perma bannad för det, själv så tycker jag att det var jätte hårt straff men jag förstår att ni gör allt för servern. Jag vill be om ursäkt för det som hände och vill säga att det aldrig mer kommer att hända för jag ska alltid kolla vad som ska in i patent listan innan jag lägger in grejer där för jag kan ej lägga in massor av bilar där som är ej patent. Jag hoppas ni förstår mig och jag borde få en unban för jag förtjänar verkligen en till chans och jag hoppas att ni vet det för jag gjorde ändå ganska mycket åt servern och det var fel av mig och det kommer ej hända igen. Lita på mig jag ber er!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Philip skrev till mig att hoppa kaffepaus så jag gjorde det så fråga han mig lite frågor om varför jag la in den och vidare. Efter runt 10/15 min så drog jag och dem kickade mig ur staff teamet och efter 30min eller 1 timme så bad Philip mig hoppa support och då gjorde jag det och där satt jag runt 1 timme och 30 min jag snackade ganska mycket och philip frågade mig varför jag la in bilarna och sen visade jag mitt och S1monx's pm och där såg han också att jag hade skickat något till S1monx och sedan tryckte jag på den så såg han att jag hade skickat patent lista och han frågade varför jag skickade den och jag berättade och försökte få bevis om jag hade nå medal klipp men det hade jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja men ändå nej för att jag gjorde fel men jag tycker att de va lite överdrivet med en Klakesko ban och kanske hade varit bättre med indragen staff endast. Men såklart är det ej mitt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nu 20 gånger tror jag men mest av ooc kommer ej ihåg exakt då de va mest 2021-2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag kollade om nån hade betalat för att bilarna skulle vara patent och sen säga nej till personen som bad mig skicka patent lista.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer att ansöka till Test Medlem efter tre månader kommer jag försöka bli staff och göra bättre av mig och hålla mig till alla regler på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka