Nekad fllehhh | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fllehhh

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1327261304334975049
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde unive på kvällen och snacka med några grabbar vid sjukan, från vad jag förstod så var de inte så seriösa så jag satte mig i deras bil och sa att jag var med deras motparts gäng för att skämta, vilket jag sa sedan, men ändå körde de mig till något hus och riktade vapen och sa att jag skulle ta upp händerna, vilket jag inte gjorde för jag inte trodde de skulle bli så arga, men tillslut så skjöt de mig ändå och då lämnade jag eftersom jag inte tänkte som en människa och igentligen bara gick in för att lalla, så det ledde till att de två grabbarna rapporterar mig och det kommer staffs och kollar på de och såklart ser dem vad jag gjorde, beslutet är ju självklart rätt.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? den var inte felaktig jag var bara dum, men nu vill jag ta det seriöst igen och ångrar grovt vad jag gjorde och ber om en chans till. förstår det nya systemet så att ytterligare repeterade regelbrott leder till väldigt grova åtgärd, därför ska jag passa mig något enormt och ge fan i att lalla om jag får en chans till.

Har du bevis som stödjer din överklagan? finns inget att bevisa då jag gjorde fel.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka