fllehhh
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1327261304334975049
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv. Jag Lallade med några grabbar och det eskalerade snabbt, det gick från rolig rp till att jag agerade genom ren arrogans och lämnade spelet när rpn gick mot min fördel. Jag gick sedan in igen och då var en ambulans där och gav de hjälp, då riktade de på mig och sjukvårdaren gav inte krycka, genom att jag var på sånt humör så lämnade jag igen vilket var helt fel och nu vet jag att jag inte ska göra det igen. Jag vill att man ska veta att jag inte är någon som håller på såhär vanligtvis.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Åtgärden var inte felaktig utan helt på mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, inget för min fördel.
Har du läst och förstår reglerna? ja.
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? ja.
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1327261304334975049
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv. Jag Lallade med några grabbar och det eskalerade snabbt, det gick från rolig rp till att jag agerade genom ren arrogans och lämnade spelet när rpn gick mot min fördel. Jag gick sedan in igen och då var en ambulans där och gav de hjälp, då riktade de på mig och sjukvårdaren gav inte krycka, genom att jag var på sånt humör så lämnade jag igen vilket var helt fel och nu vet jag att jag inte ska göra det igen. Jag vill att man ska veta att jag inte är någon som håller på såhär vanligtvis.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Åtgärden var inte felaktig utan helt på mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, inget för min fördel.
Har du läst och förstår reglerna? ja.
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? ja.
Senast ändrad: