Accepterad flizzyx | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flizzyx

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flizzyx/

Ditt Hex-ID: 110000153054278

Vad är din discord tagg? flizzyx

Vem var det som bannade dig? yes0552

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-09-29 17_48_51.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag stängde av spelet mitt under ett scenario där polisen grep mig. Jag vet att det var fel och förstår att det räknas som clogg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När de började gripandet så valde jag att lämna spelet istället för att ta konsekvenserna. Det var ett snabbt och dåligt val. Jag tänkte bara på min egen karaktär i stunden inte på hur det påverkade andra. Jag ångrade det direkt efteråt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Bannen var helt rätt och jag försöker inte skylla ifrån mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5 Tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha stannat kvar och spelat klart scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att vara extra noggrann när det gälle impuls beslut som egentligen är helt onödiga och för ingenting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka