Nekad Flippo | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124965699/

Ditt Hex-ID: 1100001456be943

Vad är din discord tagg? Filip10#0905

Vem var det som bannade dig? Johanzzon

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: kwvlyu Anledning: Mild fear rp, då du inte värnade om ditt liv Går ut om: 1 dagar 20 timmar 25 minuter Placerad av: Johanzzon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när folk riktade vapen så spammade jag x så jag tog upp och ner händerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog och gjorde Lsa sen kommer två personer en riktar vapen en kniv tror jag då sa dem upp med händerna så spammade jag x så jag tog upp och ner händerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen felaktig jag skulle bara tagit upp händerna helt på en gång

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var en för länge sedan som var krim utan krim och då rånade jag en person med kniv och en annan gång vart jag bannad för slåss på piren fast jag slog bara ett slag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle bara tagit upp händerna helt istället för att spamma x

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att om någon riktar vapen så tar jag upp händera helt och inte spammar x

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka