Inaktuell Flippo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Filip10#0905

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff här på unive och få en chans hos unives staff team för att,

jag har spelat på unive ett tag och samt varit servervakt ett tag nu och nu känner jag mig att jag vill bli staff. Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till att underlätta för mods och högre upp att sitta i support eller sitta och specca. Jag kommer ofta sitta i support eller åka runt och specca när jag är online men när det inte finns något att göra så kommer jag kanske sitta att prata med kompisar eller går in och rpar ett tag. Men det brukar oftast finnas något att göra i support eller så åker man bara runt i noclip och speccar. Jag kommer också vara aktiv inne på forumet och läsa ansökningar och hjälpa till på forumet. Jag kommer alltid svara i /help elller /report och underlätta för mods+. Jag vill att alla på unive ska ha en bra rp nivå så att det blir så roligt som möligt på unive.

Om jag skulle bli helper på unive så skulle jag se till så att man bannar dem som lallar och gör så att det blir så bra rp som möjligt. Jag kommer också vara aktiv i forumet i tex chef ansökan eller något annat på forumet. jag kommer också se till så att folk inte skickar något olämpligt i discorden. Jag kommer sitta i support och ta ärenden jag kommer lyssna på båda parter och alltid ha en trevlig ton mot folk i support.

Jag själv tycker att specca e ganska kul för då får man se hur folk rpar och se till så att det inte sker regelbrott samtidigt tycker jag att sitta i support kan vara roligt då för att man får hjälpa till om någon har gjort något regelbrott så löser man det på ett rättvist sätt.

Nu kommer lite områden jag kan saker om.

(Support ansvarig)

Support ansvarig är dem som sitter i support och tar ärenden dem vill hjälpa alla spelare på unive och ska lösa alla ärenden rättvist och alltid lyssna på båda parter i ett ärende. support ansvariga ska behandla alla lika även om det är en icke medlem och en 2021 medlem. En icke medlem kan ju kanske vara framtidens support ansvarig eller helper. Dem ska alltid ha en trevlig ton mot folk i support. Jag har trevlig ton och bra bemötande mot alla folk.

(Rp ansvarig/inne på servern)

Rp ansvariga är dem som åker i noclip ingame och om det är någon som tex har buggade byxor så man ser igenom så kan man skriva i ooc eller /m att han ska gå och fixa nya byxor. Om det skulle komma in folk på servern som inte vill rpa och bara förstöra för servern så är det rp ansvariga som ska banna dem personerna som inte vill rpa och bara vill förstöra. Dem ska göra så att det blir så hög rp nivå som möjligt på servern. Om jag skulle bli rp ansvarig så skulle jag underlätta för mods och upp jag skulle åka runt i noclip och fixa så det kan bli så hög rp som möjligt och banna dem som förstör för servern. Jag skulle också vilja göra så det kanske blir lite mer event ibland för att det är kul för alla medlemar att det är lite mer event.

(Jobb ansvarig)

Jobb ansvariga ska vara aktiv i forumet och läsa chef intervjuer och dem ska fixa så det blir mer aktivitet hos alla jobb för det blir mycket högre rp när det är aktivitet hos alla jobb. Dem kan komma på lite förslag till jobben så det blir mer aktivitet hos jobben.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-22:00

Tisdag: 14:15-22:00

Onsdag: 16:00-22:00

Torsdag: 14:30-22:00

Fredag: 13:30-00:30

Lördag: 13:00-01:30

Söndag 12:30-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela på unive i februari 2022 som icke medlem i maj så blev jag medlem på servern

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag brukar kolla på philip320s stream och på youtube när han har åkt runt i noclip. Jag har haft kompisar som varit staff som har tagit flera support ärenden och gjort staff arbete. Jag brukar kolla på när folk brukar göra roliga scenarion inne på drobz lall när dem gör skott scenarion eller gör rån. Sen såg jag hur philip320 gjorde på forumet men jag kan lära mig lite mer om de.

Jag kan dem flesta kommandon jag ger några exempel.

/ban (id) (tid)
/skin (id)
/kick (id)
/tpm man teleporterar sig där man har markerat
noclip (man är osynlig och kan flyga runt)
/goto (id)
/bring (id)
/toggleid (man ser kan se alla personers id man är nära)
Sen finns det mycket mer det var bara några exempel.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle inte vilja bli kriminell ansvarig på en gång för att jag rpar kriminell och inte kan så mycket om själva området kriminell ansvarig. Men kanske lite senare i framtiden kan jag tänka mig att bli kriminell ansvarig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka